Użytkownicy Androida i iOS mogą już korzystać z aplikacji SALTUS ZDROWIE. •Jest to jedyna aplikacja służąca umawianiu wizyt i badań lekarskich w ramach ubezpieczenia zdrowotnego o tak rozbudowanej funkcjonalności. •Do jej najważniejszych zalet należą geolokalizacja placówek połączona z GPS, system oceniania wizyt i czat z konsultantem.
Osoby objęte ochroną zapewnianą przez polisy zdrowotne SALTUS Ubezpieczenia mają do dyspozycji aplikację, która ułatwia umawianie wizyt i badań lekarskich. Jest to jedyne tego typu rozwiązanie oferowane przez towarzystwo ubezpieczeniowe służące obsłudze świadczeń polis zdrowotnych. Za pomocą czterech prostych kroków można wskazać odpowiedniego specjalistę, przychodnię oraz pożądany termin wizyty. Sporym udogodnieniem jest możliwość skorzystania z geolokalizacji, która ułatwia nie tylko wybór najbliższej placówki, ale również podpowiada optymalną drogę do niej. Aplikacja umożliwia przegląd placówek według wielu opcji: miejsca zamieszkania, miejsca pracy, wybranej przez siebie lokalizacji, ostatnio wybranych placówek. Na dzień przed planowaną wizytą użytkownik otrzyma również stosowne powiadomienie przypominające.
– Problemy zdrowotne są niezwykle wrażliwym i delikatnym obszarem. Chcemy zapewnić ubezpieczonym jak największy komfort korzystania z pomocy, dlatego śledzimy trendy i wprowadzamy dodatkowe rozwiązania bazujące na nowych technologiach. Współczesny pacjent oczekuje jak najszybszego dostępu do świadczeń, a dzięki aplikacji niezależnie od pory dnia czy nocy możemy szybko i wygodnie zarezerwować termin u odpowiedniego specjalisty. Przygotowując narzędzie postawiliśmy na użyteczność i prostotę obsługi. Liczymy, że ubezpieczeni docenią jej zalety – mówi Joanna Karawacka, Manager ds. Marketingu i PR z SALTUS Ubezpieczenia.
Aplikacja pozwala nie tylko na umawianie konsultacji w jednej z 1 300 placówek współpracujących z ubezpieczycielem, ale oferuje również wgląd do całej dotychczasowej historii wizyt, co usprawnia proces rezerwacji kolejnej kontroli u lekarza prowadzącego. Innym udogodnieniem jest wbudowany czat z infolinią pozwalający na uzyskanie pomocy w czasie rzeczywistym bez potrzeby dzwonienia. Ważnym elementem aplikacji jest również możliwość oceniania poszczególnych usług. Pacjenci stają się zatem nie tylko odbiorcami, ale również w pewien sposób kreatorami dostarczanych usług. Przekazywane opinie mają wpływ na kształt i rozwój świadczeń.
Zostaw komentarz